3 Mayıs 2014 Cumartesi

Meleğin Düşüşü - Suzan Ee / Alıntılar



Kitap Yorumu için TIKLAYIN :)

Azıcık Spoiler içerebilir :))

ALINTILAR

"Sanki elinde olsa beni kurtarırdın ya," dedim bet sesimle. "Sen ve kankaların gibi katillerle, adam kaçıranlarla tıka basa dolu bir Cennet'e niye gitmek isteyeyim ki zaten?"
"Cennet'e ait olduğumu kim söyledi?"  (s.42)


"Kılıcım başından beri sende miydi?"
"O artık benim kılıcım." Sesim gereğinden de sert çıkmıştı.
"Senin mi? Rüyanda görürsün," dedi. İnsana bu kadar benzemeyi bırakmasını istiyordum. "Onun bunca yıldır bana ne kadar sadık olduğundan haberin var mı senin?"
"Sen de mi arabasına, kahve fincanına isim takanlardansın yoksa? O canlı değil, cansız bir nesne. Kendine gel."  (s.54)


...Bandı elinden kaptım. "Gel sana nasıl kullanılacağını göstereyim," dedim. "Uzat ayağını."
"Bu dediğin melek dünyasında çok mahrem bir istektir. Genellikle birine ayağımı uzatmam için önce iyi bir akşam yemeği ve şarap, üstüne de zekice bir sohbet gerekir."
Bu lafa zekici bir karşılık lazımdı.
"Yok ya," dedim.
Pekala. Yılın hazırcevap Kadını Ödülünü alamayacağım kesindi.  (s.57)


"Sırtında kanat eklemi şeklinde kan lekeleri olmadıkça kendini insan diye yutturabilirsin. Ha, seni kimsenin kucaklamasına da izin verme. Ne kadar hafif olduğunu anlar anlamaz işkillenirler."
"Merak etme, beni senden başka hiç kimsenin kollarında taşımasına izin vermem"  (s76)


... Olanca şirinliğimle "Eyvah, çok üzüldüm," dedim. "Hoşuna gitmedi mi yoksa? Kendin istedin diye düşünmüştüm. Başka neden pençelerini erkeğimin üstüne koyasın?"  (s.136)


"Sen gerçekten baş melek misin?" diye fısıldadım.
Caka satarak gülümsedi. "Ne o, çok mu etkilendin?"
"Hayır," diye yalan söyledim. "Ama personelinle ilgili şikayet dilekçesi vermek istiyorum."
"Orta kademe yöneticilerle konuş."  (s.223)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...