2 Ekim 2014 Perşembe

Eylül 2014: Hangi Kitapları Okudum?



Eylül için 5 kitap seçmiştim ben aslında ama sonradan aldığım ve okumak için sabırsızlandığım bir iki kitap planlarımı bozdu. Bu ay okuduğum kitapları genel olarak çok sevdim ben, hatta yorgun olsam bile bir iki sayfa okumak adına uykumdan vazgeçtiğim bile oldu.

Sessizlik - Becca Fitzpatrick: Hush hush serisinin 3. kitabı, eylülde okuduğum ilk kitap oldu. Yazarın yazımını ben çok sade ve okunur bulduğum için seviyorum ama konu olarak bu kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. Son kitabı bu ay okuyup istemeyerek de olsa bir seriye daha veda edeceğim.

Küller - Ilsa J.Bick: Bu ay elimde en çok sürünen kitap bu oldu ne yazık ki. Çok güzel bir kitap, konusu ve anlatımı tatmin edici ama bana çok yavaş ilerliyormuş gibi geldi. Ya da siz bana bakmayın, alın okuyun :D

Umutsuz - Colleen Hoover: Bu kitabı okuyup da beğenmeyen yoktur sanırım. Ben bir iki günde bitirdim ve etkisinden çıkmam o kadar kolay olmadı. Bu ay okuduğum en iyi kitap diyebilirim.

Karanlık Ateş - Karen Marie Moning: Bu ayın en eğlendiğim kitabı buydu. Hala devamını almamak için kendimi zor tutuyorum. :))

Karanlığın Kızı - Kelly Keaton: Bende 2. kitabı da var ama sanırım okumak için biraz erteleyeceğim. Bana çok yavan geldi desem yeridir. Alırken beğenirim diye düşünmüştüm ama 250 sayfayı okuyup bitirdiğimde üstümden bir yük kalkmış gibi hissettim :(

Benimle Kal - Rebecca Donovan: İlk kitabı Tut Elimi ile aynı kalitede ama daha iç karartıcı bir kitaptı. Sanırım 3. kitap çeviri aşamasında diye duydum ama çıkarsa almayı planlamıyorum. Yazar o kadar iyi duyguları yansıtıyor ki bir ara ben depresyona girecektim. İç karartıcı kitaplar okumak istemediğimden bu seriye ne yazık ki bizimle deyılsın diyorum :( 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...