10 Mart 2014 Pazartesi

Kitap Alışverisi #2

     Yeni okul döneminin başlaması gerek zaman gerekse para konusunda beni epey sıkıntıya soktu. Ders kitaplarımın fiyatı yaklaşık 100 lirayı buluyor ve bunu yazarken bile içim daraldı :((( Her neyse konumuz bu değil :D 

     Bugün sözde Taksimdeki Atatürk Kütüphanesine gidecektik ama çok sevgili arkadaşımın sonradan çıkan dersi yüzünden 3 saat gecikmeli buluştuk ve kütüphane işi yalan oldu. Çünkü o 3 saatte d&r da kitaba doymuş, üstelik 6 kitap almış oldum. Kütüphane işi de kısa süreliğine ertelendi. 

     6 kitap aldım dedim ama hiçbiri d&r a ait değil. 4 tanesi migrosun yaptığı kampanyalı Artemis kitaplarından, 2 tanesi ise akmardaki her zaman gittiğim kitapçıdan aldıklarım.





     1. Uzak Saatler: "Her şey bir mektupla başladı. Uzun zaman önce kaybolan, yarım yüzyıldır bir evin karanlık tavan arasındaki posta kutusunda sahibini bekleyen bir mektupla..." 
Kitabın arkasında yazan yazı tamamen bu ve bu tür konuya sahip yanlış hatırlamıyorsam 3 kitap okudum. Yani mektupla başlıyor ve tüm kitap boyunca bir kişi eksik parçaları birleştiriyor. Şimdiye kadar bu konu beni baymadığı için alayım dedim. Ne yalan söyleyeyim baya umutluyum bu kitaptan :)

     2. Mirasyedi: Akmarın açık gözlü satıcıları her zamanki gibi bir arıza çıkardı ve seçtiğim 2 kitabı istediğim fiyata vermeyince bende daha az duyduğum ama okumayı planladığım bu kitabı almak zorunda kaldım. Genel olarak Philippa Gregory haricinde tarihi roman kitap okumadım diye hatırlıyorum, yeni bir kitap eklenmiş olacak. 

     3. Rüya Ateşi: Seriyi bloglarda çooook fazla duyduğum ve yalnızca bu kitabı kaldığı için 4. kitabını -evet 4. kitabını alayım dedim. Bir seriye başladığımda bitirmeden bırakamama huyum yüzünden pişman olmayacağım diye düşünüyorum.

     4. Karanlık Yerler: Hiçbir yönüyle ilgimi çekmedi, sadece bir yerlerden tanıdık geliyor diye aldım :D

     5. Oksijen: Arka kapağında yazanlar ilgimi çektiği için aldım. Pişman olmam umarım.

    6. Bir Geyşa'nın Anıları: Yukarıdaki fotoğrafta göremediğiniz, arkadaşımın aldığım an çantaya attığı kitap olur kendisi. :)) Filmini izledim ama kitabı filmden önce duymuştum ve uzak doğu hayranlığım yüzünden beni kendine daha çok çeken bir kitap olduğu için alayım dedim. 

     Aldığım tüm kitaplar bu kadar. Mart ayında okuyacak 2 yarım kitabım daha var ve onlar bitmeden bunlara başlamak istemiyorum. Bakalım mart ayınca kaçını okumuş olacağım :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...