12 Mart 2014 Çarşamba

Kitap Alışverisi #3

     Gün geçmiyor ki cüzdanımda büyük delikler açan alışverişler yapmayayım. Henüz iki gün önce 6 kitap almıştım ama bugün çok sevgili arkadaşlarımla Kadıköy gezmemiz sırasında yok 3 al 2 ödeymiş, yok ikisini şu fiyata yaparımlarmış derken hangi ara 3 kitap aldım bilmiyorum :((




     Boleyn Mirası: Philippa Gregory tarihi aşk romanlarında kesinlikle harika bir yazar. Daha önce Mahkum Prenses, Beyaz Kraliçe, Boleyn Kızı ve Bakirenin Aşığını okumuştum ve Bakirenin Aşığında neredeyse hiç olay olmamasına rağmen bir solukta bitmişti. Bu kitabı görünce de seriyi tamamlayayım dedim. 

    Hush Hush Serisi (Fısıltı-Sessizlik): İlk kitabın yarısını 2012 yılında e-book olarak okumuştum, hoşuma gittiği için kitabını almaya karar vermiştim ve 1,5 yıldır almak niyetindeydim. Bugün şeytanın bacağını kırıp aldım kitapları :D Gittiğim kitapçıda sadece bir ve üç vardı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...