1 Haziran 2014 Pazar

Mayıs 2014: Hangi kitapları okudum?




      Mayıs ayı kitap konusunda çok içime sinen bir aydı. Okuduğum her kitabı çok severek okudum ve son bir haftamı sınav çalışmakla geçirmesem bir kitap daha okurdum. Gelelim şimdi okuduklarıma :)

1. Gece Nöbeti - Tess Gerritsen

Gördüğünüz gibi bu kitap fotoğrafta yok. Çünkü çok sevgili arkadaşım ben okuyup bitirdikten sonra yürüttü benden :P

2. Araf - Jamie Mcguire

3. Cehennem - Jamie Mcguire

4. Fısıltı - Becca Fitzpatrick

5. Sınırları Zorlamak - Katie Mcgarry


     Geçen ay bu ay için JLA kitapları fazla olacak dedim ama kitaplıkta okunmayı bekleyenleri görünce ertelemek zorunda kaldım. Haziran ayı finallerle geçeceği için kitaplığa bakıp da okuma isteğim artmasın diye en merak ettiklerimi bitirdim hehehehhehe 


2 yorum:

  1. Şu an okuyorum dediğiniz Uzak Saatlerin yorumunu merakla bekliyorum. Almak istiyorum ama karar veremedim bir türlü :) Aslında yazarın Saklı Bahçe adlı kitabını okumuştum daha önce ve güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Uzak Saatler kitabını sınavlarım yüzünden biraz ertelemek zorunda kaldım. Yazarın yazımı ve okuduğum kadarıyla olayların gidişatı şimdilik güzel. Ama olaylar biraz daha yavaştan gidiyor ve yazar hiçbir ayrıntıyı kaçırmadan yazıyor. Bu özellikleri bilerek alıp okursanız seveceğinizden eminim :)

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...