22 Haziran 2014 Pazar

Kitap Alışverişi #6

An itibariyle cüzdanımın boşaldığı ve benim beş parasız kaldığım zamanlardan birini yaşamaktayım. Uzun bir süre kitap almayıp kitaplıkta okunmayı bekleyen 8-10 kitabı bitirdiğim için kendimi tebrik ederken bir hafta içinde 14 kitap almam pek yararıma bir davranış olmadı :(

Temmuzun 15'inde başka bir şehirde staja başlıyorum ve paraya en fazla ihtiyacım olduğu zaman ben gidip kitap alıyorum. Bir alkış alayım kendime. 



Birkaç gün önce her zaman gittiğim kitapçının 2. el rafında bunları görünce bu yazarlarda okumayı istediğim yazarlar listesinde olduğundan hemen el koydum. Bu kitaplar tatilde yanımda götüreceklerim arasında olacaklar.

Judith McNaught -Kalbim Sende Kaldı
Julia Quinn - Öpüşünde Saklı
Erin Quinn - Hayalimdeki Arzular ve İhtiraslar
Judith McNaught - Aldığım Her Nefeste




Gelelim bugüne. Çok sevgili kuzenimin üniversite sınavı telaşı bittiği için biraz Kadıköyde dolanalım derken kendimizi bir anda (!) akmarda bulduk ve ben oradaki kitapçımda bu seriyi görünce fiyatını sorma hatasına düştüm. Çok uyguna ve indirimli olarak vereceğini söyleyince sonuç bu.

Rachel Vincent - Kaçak / Gurur / Tuzak / Dönüşüm / Lider
Rae Lawrence - Jacqueline Susann's Shadow of the Dolls

Eğer başka bir alışveriş yazısı yazarsam vurun beni!!!!



2 yorum:

  1. Rachel Vincent serisini çok merak ediyorum. Tüm seriyi birden almışsın o kadar mı iyi? :) Eğer öyleyse bende alacağım! :D Bu arada seni mimledm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabı gayet güzeldi ama ben yazım tarzını sevdiğim için tüm seriyi aldım. Birde hepsini çok uygun fiyata vereceğini söyleyince kaçırmayayım dedim :)

      Mimin konusuna bayıldımm en kısa zamanda cevaplayacağım :))

      Bu arada geç gelen cevabım içim üzgünüm

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...