7 Ağustos 2014 Perşembe

Mim #KendinleYüzleş




Kristal Kitap beni mimlemiş ama ben farklı bir şehirde olduğum için çok sonra gördüm. Öncelikle ona teşekkür edip sonra da bu kadar zor soruları hazırlayan kişiyi tebrik ediyorum :))


1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Şu anki eğitim durumumda olmazdım sanırım. Geçmişimde geleceğimi etkileyen büyük bir olay yok ama geçmişteki ufak tefek şeyler birikmesi gelecekle ilgili planlarıma yön verdiğini düşünüyorum. 


2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor? 

Koşulsuz sevgi ve şanslı olduğum konulardan biri. Etrafımda ailesinden birilerini kaybetmiş insanlar olduğunu gördükçe ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anlıyorum. 


3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun? 

Sonuna kadar gider hala yapamıyorsam 'hayırlısı be gülüm' der çekilirdim. 


4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın? 

Şu an 2 mühendislik bölümünü birden okuyan ama dil okuyup yurt dışı gezme hayalleri kuran- kısaca her öğrenci gibi bir işi olmayan biriyim. Okulumun bitmesine 2 (diğerinin 3) sene var ve henüz vatana ve millete hayırlı bir evlat olabilmem için kat etmem gereken çok yol olduğuna inanıyorum :P


5.Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Konu arkadaşsa büyük sınavlar verdiğimi söyleyebilirim. Üniversitede her adımımı dikkatli attım ve bunun çok fazla ekmeğini yedim. Daha az kendimi açtım insanlara. Yani arkadaş konusunda kalbim kırılmasaydı şu anki arkadaşlarımla bir arada olamazdım.

Kalbimi kıran bir ilişkim ise olmadı. Her tanışmadan sonra olmayacağını anladığımda körü körüne devam ettirmiyorum. Umuyorum hep sonunu görebildiğim ilişkiler yaşarım. 


Beni bu kadar zorlayan bu mimden sonra bende Nora'nın Kitaplığı ve Mavi Kalemi mimliyorum. Hepinize kolay gelsin :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...