20 Eylül 2014 Cumartesi

Küller - Ilsa J.Bick / Kitap Yorumu




Bir elektromanyetik darbe dalgası çakar gökyüzünde; tüm elektronik aygıtlar parçalanır, bilgisayarla çalışan tüm aletler yok olur ve milyarlarca insan o an, oracıkta ölür.


Hayatta kalan bir avuç insandan biri olan Alex, ölmüş anne babasına ve geçmişte kalan yaşamına veda eder. Çıktığı zorlu yolculukta, Afganistan'dan yeni dönmüş genç bir asker olan Tom ve büyükbabasını elektromanyetik darbede kaybetmiş olan sekiz yaşındaki Ellie ile karşılaşır.

 Bu küçük grup ve hayatta kalan diğerleri için şimdi tüm mesele, yiyecek ve barınak bulmak, kime güveneceklerini iyi bilmek, darbe sayesinde kazandıkları güçleri iyi kullanmak ve bir de kimin insan, kimin artık "değişmiş" ve bir zombiye dönüşmüş olduğunun ayırdına varmaktır. Her an bizim dünyamızın da başına gelebilecek bir felaketten sonrasını anlatan Küller, okurların elinden düşmeyecek, zaman zaman da kanını donduracak bir serinin ilk kitabıdır.

Sayfa Sayısı: 361
Orijinal Adı: Ashes
Yayınevi: Dex






Bu kitabı almadan önce hakkında çok iyi yorumlar okumuştum ama ilk bölümü bitirir bitirmez biraz abartıldığını anladım. Çok güzel bir kurgusu var, yazarın anlatımı, betimlemeleri çok güzel ama sanki olaylar çooook yavaş ilerliyor gibi. Evet, olan her olayı benimseyerek okuyorsunuz ama beni birazcık sıktı bu durum. Birde boş zamanımın çok fazla olduğu zamana denk geldiği halde bitirmeye kendimi zorladığım için okudum diyebilirim.

Bu kadar olumsuz şey yazdım ama kitap gerçekten güzeldi.Kitabın ilk yarısından sonra bir nebze konu gelişmeye başladı ve artık dış dünyadan haberdar olmaya başladı karakterler. Onun haricinde okurken ağzımı açık bırakacak derecede şaşırtıcı olaylar da olmadı değil. Alex'in bundan sonra ne yapacağını öğrenmeyi çok istiyorum. Diğer kitabı da en kısa zamanda -çok fazla beklenti içine düşmeden- almayı planlıyorum.


4/5



2 yorum:

  1. Bu kitap çok manyak ya. Her türlü deşhetimsi şey var :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...