4 Nisan 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #4 (D&R Alışverişi)


     
1) Asi - Thomas E. Sniegoski
2) Gece Nöbeti - Tess Gerritsen
3) Sınırları Zorlamak - Katie Mcgarry
4) Tatlı Bela - Jamie Mcguire
5) Araf - Jamie Mcguire
6) Cehennem - Jamie Mcguire
7) Melez - Jennifer L. Armentrout
8) Saplantı - Jennifer L. Armentrout

Ben etrafta 'Bu ay kitap almayacağım, sakın bana kitap aldırmayın.' diye dolanırken D&R gitmiş indirim yapmış ve almayı planladığım bir çok kitabı indirime dahil etmiş. 

Asi ve Gece Nöbetini martın 18inde almıştım ve kargom yaklaşık 1 haftada gelmişti -D&Rın dağıtım yaptığı yer evime yaklaşık yarım saat uzaklıkta olmasına rağmen bu kadar geç gelmesi- ve iptal edilen bir kitabımın parasının da 10 günde yatırılmasından dolayı D&Ra karşı bir ön yargım vardı. Ama okumak istediğim kitapların bu kadar uygun fiyata satıldığını görünce azıcık riske girip 6 kitap sipariş ettim ve çok şükür hepsi ertesi gün sağ salim elime ulaştı :))

Nisan ayı vize haftalarını barındırdığı için bu kitapları ne yazık ki en kısa zamanda okuyamayacağım. Sınavlardan sonra bunların acısını çıkarmayı planlıyorum.

Bu arada fotoğraf aceleye gelip birazcık bulanık çıkmış :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...