12 Nisan 2014 Cumartesi

Mart 2014: Hangi kitapları okudum?



Pazartesi günü vizelerim başladığı için bende napsam da çalışmasam diye düşünürken mart ayında okuduğum kitapları yazmadığımı hatırladım. :)) Yazmazsam arkamdan ağlar aman dedim :P

4. Karanlık Yerler

Mart ayı genel olarak kitap okumakta zorlandığım bir ay oldu. Çünkü mirasyedi haricindeki diğer 3 kitap -özellikle karanlık yerler-akıcı değildi ya da anlatımını iyi bulmadım. En çok da Karanlık Yerler beni oyaladı. Fantastik olmasına rağmen Asi'yi de cidden sevemedim. Bilemiyorum ama okumak işkence gibiydi. 

En iyisi elimdeki serilerin eksik kitaplarını alıp okuyayım. Farklı türlerde kitaplar okumak beni pek açmadı sanırım :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...