3 Nisan 2014 Perşembe

Sen Yokken - Güneş Demirel / Kitap Yorumu

    


     Kitabı anlatmaya nereden başlasam bilemiyorum. Çok akıcı ve göz yormadan yazılmış, bir de üstelik çok farklı, orijinal bir konuya sahipti. Okurken çoğu yerde gözlerim doldu, kafamı başka yerlere çevirip sonra tekrar okumaya devam ettim. Siz sakın dışarıda okumayın. :)

     Spoiler vermeden konusunu nasıl anlatırım bilemiyorum ama en özet şekliyle: Birbirlerini kardeş gibi seven İpek ve Çiçek, bir gün hayatlarının en kötü haberini alırlar. Çiçek, rahim kanseridir. Ailesini son kez görmek için gittiği Türkiye'de -kızlarımız Londra'da yaşıyor- birine aşık olur ve Londra'ya döndüğünde onun bebeğini taşıdığını öğrenir. İşte hikaye burada başlıyor. (Buraya kadar anlattıklarım ilk sayfalarda öğreneceğiniz şeylerdi.) Çiçek, sonsuz güvenle bebeğini İpeğe emanet eder ve bebeğinin babasına yani Cemal'e kızını göstermesini ister. Sonrası zaten Cemal ve İpek arasındaki sürtüşme sonucu çıkan tatsızlıklar ve içinize işleyecek bir hikaye.

     Kitabı elime aldığım gün bitti ve keşke başka bir kitabını daha alsaydım dedim. Güneş Demirel, birkaç hikaye sitesinde hikayesini yayınlayan biri ve kesinlikle çok güçlü bir kalemi var. Kafa dağıtmak ve akıcı bir şeyler okumak isterseniz, kesinlikle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...