30 Nisan 2014 Çarşamba

Tatlı Bela - Jamie Mcguire / Kitap Yorumu



Orijinal Adı: Beautiful Disaster
Sayfa Sayısı: 425
Yayınevi: Yabancı Yayınları

Kitap Arkası:

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, 
alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız,
fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox 
onun hayatını değiştireceğe benziyor. 

 İyi kız ve kötü çocuk… 

Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi 
yoksa bir felaketin mi? 

 Tatlı Bela sadece bir "bestseller" değil, uluslararası bir fenomen. 
Yayımlandığı günden beri tüm dünyada 
büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.




     Sürekli karşıma çıkan ve kimdir bu Travis arkadaşım dedirten kitabı dün bitirmiş bulunmaktayım. Okurken Travis bir türlü kafamda doğru düzgün canlanmadı. Yani bünye böylelerini Türkiyede görmediği için hayal gücü kısıtlı :D 
         Elimdeki kitap gözden geçirilmiş baskı olsa da gene hatalar çoktu ama kitap akıcı ve olaylar sürükleyici olunca benim gözüme batmadı çoğu. Araya sıkıştırıp okuyabileceğiniz, gayet güzel bir kitaptı. Ben çok fazla yorum okuduğumdan mıdır bilemiyorum ama Travis'e pek ısınamadım. Galiba Abby ve Travisi birbirine yakıştıramadım. Yani onlar gene bir yolunu bulur ayrılır benden söylemesi :P 
         Bu kitap hala D&R ın 9.90 indiriminde. Alıp okursanız çok da pişman olmazsınız :) Bir de Travisin ağzından aynı olayların anlatıldığı Ayaklı Bela kitabımız var. Bir ara denk gelirsem almayı planlıyorum.
          
Buradan sonrası azıcık spoiler içerebilir :))
      

      Kitapta en gıcık olduğum sahneler tabii ki kavga ettikleri ve bir tarafın çok aptalca davrandığı sahneler. Mesela Abby tam seni affettim diyecekken Travisin arkadaş kalmamız en doğru demesine karşın sustu ya parçalayasım geldi kitabı- pardon Abby'i. Gururundan ödün vermedi de noldu, gene barıştılar. Ama müstehak ikisine de. 
    Ben hep kitabın sonunda Abby hamile kalır falan diye düşünmüştüm. Ama evlendiler ki bu da pek şaşırtmadı beni. 

       Aşağıdaki çalışma kitabın küçük bir özeti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra gözükecektir :))

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...